۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۵۰

رویدادهای ورزشی/

دارت انداز خراسان رضوی در رقابتهای رنکینگ کشور قهرمان شد

دارت انداز خراسان رضوی در رقابتهای رنکینگ کشور قهرمان شد

مشهد - خبرگزاری مهر: قهرمانی دارت انداز خراسان رضوی در رقابتهای رنکینگ کشور، دعوت از بازیکنان خراسانی به اردوهای تیم ملی فوتبال و فوتسال کشور و ... از عناوین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر هیئت انجمن های ورزشی خراسان رضوی از کسب مقام اول مسابقات رنکینگ کشوری در گیلان توسط دارت انداز استان خبر داد.

محمد حجتیان اظهار کرد: محمدمهدی دهقان دارت انداز مشهدی تیم استان در صدر رنکینگ دارت آقایان کشور قرار گرفت.

دبیر هیئت انجمن های ورزشی خراسان رضوی افزود: دهقان که به همراه تیم استان در این رقابتها حضور یافته بود با شکست علیرضا شقایق از یزد که عنوان نایب قهرمانی کشور را نیز در کارنامه دارد، به مقام نخست این رقابتها دست یافت.

دعوت از بازیکنان خراسانی به اردوهای تیم ملی فوتبال و فوتسال کشور

سرپرست هیئت فوتبال خراسان رضوی از حضور بازیکنان استان در اردوی تیم های ملی فوتبال و فوتسال خبر داد.

محمد جهانی فر اظهار کرد: محمدرضا کاوه فوتبالیست جوان استان به اردوی آماده سازی تیم ملی زیر 19 سال در تهران دعوت شد.

سرپرست هیئت فوتبال خراسان رضوی افزود: این اردوی آماده سازی از فردا اول مهر ماه به مدت 2 روز در کمپ تیم های ملی با حضور 20 فوتبالیست کشور از استانهای تهران، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، همدان، مازندران، خوزستان، هرمزگان و خراسان رضوی برگزار می شود.

7 جودوکار از خراسان رضوی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند

سرپرست هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی از حضور 7 جودوکار بزرگسال و جوان استان در اردوی تیم های ملی خبر داد.

هوشنگ ولی پور اظهار کرد: اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان با حضور 21 جودوکار در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران آغاز شده است.

سرپرست هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی افزود: مجتبی نیک بین، امید قاسمی نژاد، کامران رستمی، محمد پهلوانلو، جواد محجوب و جعفر پهلوانی جودوکاران جوان و بزرگسال خراسانی در این اردو که به مدت 10 روز برگزار می شود، حضور دارند.

اعزام تیم های بسکتبال خراسان رضوی به رقابتهای قهرمانی کشور

دبیر هیئت بسکتبال خراسان رضوی از اعزام تیم های نوجوانان و جوانان استان به رقابتهای قهرمانی کشور به ترتیب در کرمانشاه و سنندج خبر داد.

خلیل ظهورکاری اظهار کرد: مرحله دوم رقابتهای قهرمانی بسکتبال نوجوانان کشور در گروه یک از فردا اول مهر ماه در کرمانشاه آغاز خواهد شد و تا 4 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

دبیر هیئت بسکتبال خراسان رضوی افزود: تیم بسکتبال نوجوانان خراسان رضوی که با حمایت شرکت مدیار شرق و مربیگری مجید ولی پور به این رقابتها اعزام می شود، در این مرحله تیم های کرمانشاه، اصفهان و هرمزگان را پیش رو دارد.

تیم والیبال بانوان خراسان رضوی به رقابتهای قهرمانی کشور اعزام شد

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی از اعزام تیم والیبال بانوان جوان استان به رقابتهای کشوری خبر داد.

جواد فخار اظهار کرد: مسابقات والیبال بانوان کشور در رده سنی جوانان امسال از دوم تا هفتم مهر ماه به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی افزود: نماینده استان خراسان رضوی پس از طی کردن مراحل آماده سازی خود، برای حضور در این مسابقات راهی این شهر شد.

 

کد خبر 2140791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha